Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Logistika/Ladu> Registrid> Ostuartiklid> Milleks kasutatakse ostuartikleid?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 20. juuni 2024

Milleks kasutatakse ostuartikleid?

Logistika moodulis on eraldi register Ostuartiklid, kus registreeritakse artiklid, mida sinu firma tavaliselt ostab. Igal artiklil võib olla mitu vastavat Ostuartiklit. Näiteks kui ostad sama artiklit erinevatelt Tarnijatelt, pead registreerima ka erinevad Ostuartiklid igale Tarnijale, kus näitad tema poolt küsitud hinna. Koostatavatele Ostutellimustele ja Laosissetulekutele sisestuvad sõltuvalt tarnijast õiged hinnad automaatselt.

Ostuartiklite registrit kasutavad enamasti firmad, kes ostavad kaupu edasi müümiseks. Siin registreeritakse tarnijad ja artiklite ostuhinnad. Kindlasti tuleb Ostuartiklite registrit kasutada, kui koostad ostutellimusi suurel hulgal korraga, et täita Müügitellimusi või kindlustada artiklite minimaalne laoseis. Kui su firma müüb teenuseid või toodab ise artikleid müügiks, ei tarvitse Ostuartiklite registrit kasutada.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi