Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Mille järgi oskab programm imporditud laekumised siduda õigete müügiarvetega?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. detsember 2023

Mille järgi oskab programm imporditud laekumised siduda õigete müügiarvetega?

Selleks, et programm aru saaks, milline müügiarve laekus pangas, kontrollib programm andmeid importimise hetkel järgmiselt:

1. Kontakti reg.nr. ja viitenumber
Programm alustab tuvastamist kliendipõhise viitenumbri alusel (Kontakti kaardil lahter “Reg.nr. 2“).
Kui viitenumber puudub, siis tuvastab programm kliendi ettevõtte registreerimisnumbri järgi (Kontakti kaardil lahter “Reg.nr. 1“).
Kliendipõhised viitenumbrid saad kõigile kontaktidele korraga genereerida automaatse funktsiooniga: LOE SIIT

2. Kontakti nimi
Kui viitenumber ja reg.nr. puuduvad, siis kontrollib programm kliendi nime. Selle kontrolli jaoks peab olema seadistatud OÜ, AS, MTÜ (seadistus “SEPA pangafaili import“, moodulis Müügiarved).

3. Arve viitenumber
Kui kontakt on tuvastatud, siis üritab programm siduda laekumise andmed õige arvega. Kui laekumisega oli määratud viitenumber, siis programm kontrollib, kas tegemist on arvepõhise viitenumbriga. Kui tegemist on ühe arve viitenumbriga, siis ilmuvad automaatselt arve andmed laekumise reale.
Arve viitenumbri genereerib programm automaatselt juba arve koostamise hetkel ja edastab e-arve andmetega kaasa. Kui arved edastatakse PDF failina, on võimalik arve viitenumbri väli kuvada ka arve dokumendimallile.

4. Makse kommentaar /selgitus
Kui arve viitenumber puudub, siis kontrollib programm laekumise kommentaari/selgitust.
Kui seal on kirjas sõna “ETTEMAKSUARVE” või “ETTEMAKS”, siis koostatakse laekumise kaardile ettemaksu rida sellele kontaktile.
Kui eelnevalt mainitud ettemaksu sõnu ei tuvastata, siis kontrollitakse, kas selgituse väli sisaldab numbreid, mida saab siduda Standard Booksis leiduva arve numbriga (näiteks arve 100212). Kui leitakse arve number, seotakse laekumine konkreetse arvega (kui eelnevalt on kontakt tuvastatud).

5. Kui kontakt/tarnija tuvastati, kuid ülekande selgituse lahtris arve nr puudub või on mitu arve numbrit (komadega või kaldkriipsudega eraldatud), siis saab programm lugeda summa ettemaksuks või hakkab kuupäevaliselt kronoloogiliselt laekumata arvetega siduma. Loogika, kuidas arvetega kinnikandmine toimub, sõltub seadistusest moodulis Müügiarved > Seadistused > Laekumise seadistused.
Kui soovid, et sellised laekumised seotakse kindlasti kliendi vanemate arvetega, siis märgi sobiv valik Jaga laekumised = “Madalama arvenumbri järgi” või “Vanima laek.tähtaja järgi”
Kui soovid, et arve nr-ta maksed loetakse ettemaksuks alati, siis märgi seadistuses linnuke “Loe ettemaksuks“.

Vaata ka veebiseminari VIDEOT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi