Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Miks uue müügiarve koostamisel ilmub müügimees kontakti kaardilt, mitte sisestaja kood?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. veebruar 2025

Miks uue müügiarve koostamisel ilmub müügimees kontakti kaardilt, mitte sisestaja kood?

Kui koostad uut müügiarvet ja valid Kliendi, siis täidab programm lahtri “Müügimees” automaatselt, kasutades Kontakti kaardile märgitud müügimehe ehk isiku koodi (väli “Müügimees“). Kui Kontakti kaardil on väli “Müügimees” täitmata, siis kasutab programm müügiarve sisestaja ehk kasutaja koodi.

Kui sisestatakse uut Kontakti (kliendi või tarnija) kaarti, siis on Müügimees vaikimisi tühi. Kui moodulis Müügiarved on “Kontakti seadistused” seadistuses aktiveeritud valik “Muuda praegune kasutaja vaikimisi müügimeheks”, siis lisatakse automaatselt uue Kontakti kaardile “Müügimees” sisestaja kood. Eemalda see valik siin, kui soovid, et müügiarvetele ilmuks arve koostajat, mitte Kontakti kaardi koostaja.

Kõikide Kontaktide kaartidelt saad müügimehe eemaldada järgmiselt: loe SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi