Uuendatud 11. veebruar 2025
Miks uue müügiarve koostamisel ilmub müügimees kontakti kaardilt, mitte sisestaja kood?
Kui koostad uut müügiarvet ja valid Kliendi, siis täidab programm lahtri “Müügimees” automaatselt, kasutades Kontakti kaardile märgitud müügimehe ehk isiku koodi (väli “Müügimees“). Kui Kontakti kaardil on väli “Müügimees” täitmata, siis kasutab programm müügiarve sisestaja ehk kasutaja koodi.
Kui sisestatakse uut Kontakti (kliendi või tarnija) kaarti, siis on Müügimees vaikimisi tühi. Kui moodulis Müügiarved on “Kontakti seadistused” seadistuses aktiveeritud valik “Muuda praegune kasutaja vaikimisi müügimeheks”, siis lisatakse automaatselt uue Kontakti kaardile “Müügimees” sisestaja kood. Eemalda see valik siin, kui soovid, et müügiarvetele ilmuks arve koostajat, mitte Kontakti kaardi koostaja.
Kõikide Kontaktide kaartidelt saad müügimehe eemaldada järgmiselt: loe SIIT
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kui vahetan arvel müügimeest, siis ei muutu Meie esindaja ja Ladu?