Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Miks Telema tellimusest arve koostamisel on puudu mõned artiklite read?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. juuni 2020

Miks Telema tellimusest arve koostamisel on puudu mõned artiklite read?

Arve read tekivad samas järjestuses nagu olid algsel Telemast saabunud Tellimusel.
Juhul, kui mingi artikkel oli olemas Tellimuse ridadel, kuid puudus Lähetusel, siis seda artiklit ei ole ka Tarnekinnitusel ega Arve ridadel.
Juhul, kui artikkel oli Lähetusel, kuid puudus Tarnekinnitusel, siis viiakse selle artikli rida Arve peale, kuid koguse lahter jääb tühjaks. Nii on lihtsam kontrollida ja artikli kadumise põhjus välja selgitada.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi