Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 28. detsember 2023

Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?

Tarnija e-arvest ei teki ostuarvet, kui Tarnija e-arve kaardil puudub juures manus (ehk originaal PDF).

Kui selline olukord on tekkinud, saab puuduva PDF faili tagant järele uuesti pärida. Ava tarnija e-arve ekraanile ja operatsioonide (“ratas“) menüüst leiad valiku “PDF-i päring“.

Kui sellele tarnija e-arvele manus edukalt pärida, siis tekib sellest kohe Ostuarve ja tarnija e-arvele ilmub linnuke “Kinnitatud” ning täitub lahter “Ostuarve nr“.

PDF päring” funktsioon on kasutatav e-arvete operaatoritega:
Envoice – tarnija e-arve, ostuarve ja müügiarve kaardi peal;
Finbite – tarnija e-arve ja ostuarve peal;
Banqup – tarnija e-arve ja ostuarve peal.

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Aruanne “Ostuarvete manused”

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi