Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 28. detsember 2023

Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?

Tarnija e-arvest ei teki ostuarvet, kui Tarnija e-arve kaardil puudub juures manus (ehk originaal PDF).

Kui selline olukord on tekkinud, saab puuduva PDF faili tagant järele uuesti pärida. Ava tarnija e-arve ekraanile ja operatsioonide (“ratas“) menüüst leiad valiku “PDF-i päring“.

Kui sellele tarnija e-arvele manus edukalt pärida, siis tekib sellest kohe Ostuarve ja tarnija e-arvele ilmub linnuke “Kinnitatud” ning täitub lahter “Ostuarve nr“.

PDF päring” funktsioon on kasutatav e-arvete operaatoritega:
Envoice – tarnija e-arve, ostuarve ja müügiarve kaardi peal;
Finbite – tarnija e-arve ja ostuarve peal;
Banqup – tarnija e-arve ja ostuarve peal.

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Aruanne “Ostuarvete manused”

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi

Mugav, kiire ja stressivaba hooldusteenindus on vaid tarkvara kaugusel!

24. märts 2025

Tõhus… Loe edasi

Lihtsusta maksmist, kiirenda laekumisi – Montonio liidestus Standard Booksis

24. märts 2025

Arvete tasumine… Loe edasi