Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Scoro> Miks Scorost imporditud ostuarvetel puudub konto?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. august 2021

Miks Scorost imporditud ostuarvetel puudub konto?

Kui sa impordid Scorost ostuarveid, siis tekivad arved Standard Booksi. Kui avastad, et imporditud ostuarvel puudub konto number, siis kontrolli üle seadistus Scoro keskkonnas:
Seaded > Müük ja finants > Tooted ja teenused. Lisa artiklitele kontod. Kui artiklitele on kontod lisatud, siis tulevad need ka Standard Booksis ostuarvetele kaasa.

Samad kontode numbrid peavad eksisteerima ka Standard Booksis moodulis Finants, registris Kontod.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi