Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Miks saabunud Tellimusel on kliendi nimi erinev sellest, mis programmis kontakti kaardile sisestatud?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. veebruar 2023

Miks saabunud Tellimusel on kliendi nimi erinev sellest, mis programmis kontakti kaardile sisestatud?

Kui soovid, et kliendi nimi võetakse automaatselt Standard Booksi programmist kontaki kaardi pealt, mitte Telemast saabunud tellimuse failist, siis Üldises moodulis „EDI API seadistused“ (vaheleht Telema EDI) märgi linnuke Ära kasuta XML faili nimesid“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi