Uuendatud 08. mai 2024
Miks peale e-arvete seadistamist tekivad programmi topelt müügiarved?
E-arvete saatmiseks Standard Booksist tuleb müügiarved kinnitada. Seejärel saadetakse see automaatselt e-arve operaatori serverisse ja sealt edasi lõppsaajale.
Lisaks e-arvete saatmisele on Standard Booksis võimalik aktiveerida ka “E-arvete vastuvõtmise” teenuse. “E-arvete vastuvõtmise” teenus on tavajuhul mõeldud ainult e-arve operaatori veebikeskkonnas koostatud müügiarvete vastu võtmiseks Standard Booksi.
Kui korraga on aktiveeritud müügiarvete välja saatmine e-arvena ja vastuvõtmine e-arvena, siis võib juhtuda olukord, et saadetud e-arve jõuab operaatori keskkonda ja operaator saadab selle uuesti Standard Booksi tagasi, sest on aktiveeritud ka müügiarvete vastuvõtmine.
E-arvet ei impordita Standard Booksi tagasi, kui leidub müügiarvete registris arve, mille number on sama imporditava arve ametl. seerianumbriga, ning ühtivad ka klient (Kontakti kood) ja arve kuupäev (Arve kp).
Kui impordid e-arveid käsitsi XML failina, siis seda kontrolli ei toimu (moodul Müügiarved > Funktsioonid > Impordid > E-arve).
Kontroll toimib kõikide e-arvete operaatorite puhul.
Arved, mis on siiski topelt saabunud, saab kustutada:
– ava ülearune arve ekraanile;
– vali Kaart menüüst > Kustuta.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kas Finbite (Omniva) keskkonnast on võimalik müügiarved edastada Booksi?