Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Envoice> Miks on operaatorilt saabunud tarnija e-arvel tasumistingimus puudu või vale?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. veebruar 2024

Miks on operaatorilt saabunud tarnija e-arvel tasumistingimus puudu või vale?

Standard Booksis peab olema koostatud Tasumistingimuse kaart sama koodiga, mis on kasutusel e-arve operaatori keskkonnas. Näiteks, kui Envoice keskkonnas on loodud makseviis DK (deebet- ja krediitkaart), siis peab ka Booksis olema Tasumistingimuse kaart koodiga DK.

Deebet ja krediitkaardi makseviisi jaoks peab Tasumistingimuse kaardile märkima Tüüp = Sularaha. Lisaks on oluline sisestada “Netopäevi” = 0 (null).

Näide:

See tingimus kehtib kõikide e-arvete operaatorite puhul.

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Kuidas kajastada kaardimakse laekumisi ja nende teenustasusid?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi