Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Finbite> Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 27. detsember 2023

Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?

Kui Finbite (Omniva) keskkonnast saabuvate tarnijate e-arvete küljes ei ole pdf faile, siis tuleks kontrollida järgnevat seadistust:  moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
Ava alamleht “E-arve teenused“, ning osas “Tarnija e-arvete vastuvõtmine” ei tohi olla märgitud “E-arvete vastuvõtmine ilma pdf failideta“.

Sama seadistuse esimesel lehel “E-arve seadistused” lisa linnuke “Tarnija e-arve vastuvõtmine kõikide manustega“.
Salvesta seadistus.

Puuduvaid PDF faile saab e-arvetele ka tagantjärele pärida. Seda saad teha ostuarve dokumendi peal, valides operatsioonide(“hammasratta“) menüüst “PDF-i päring“.

Programmis on aruanne, millega saab kontrollida, kas kõikidel saabunud tarnija e-arvetel on PDF fail kaasas. Aruande leiad moodulist Ostuarved > Aruanded > Ostuarvete manused.

 

(digitaliseerimine)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi