Uuendatud 27. detsember 2023
Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?
Kui Finbite (Omniva) keskkonnast saabuvate tarnijate e-arvete küljes ei ole pdf faile, siis tuleks kontrollida järgnevat seadistust: moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
Ava alamleht “E-arve teenused“, ning osas “Tarnija e-arvete vastuvõtmine” ei tohi olla märgitud “E-arvete vastuvõtmine ilma pdf failideta“.
Sama seadistuse esimesel lehel “E-arve seadistused” lisa linnuke “Tarnija e-arve vastuvõtmine kõikide manustega“.
Salvesta seadistus.
Puuduvaid PDF faile saab e-arvetele ka tagantjärele pärida. Seda saad teha ostuarve dokumendi peal, valides operatsioonide(“hammasratta“) menüüst “PDF-i päring“.
Programmis on aruanne, millega saab kontrollida, kas kõikidel saabunud tarnija e-arvetel on PDF fail kaasas. Aruande leiad moodulist Ostuarved > Aruanded > Ostuarvete manused.
(digitaliseerimine)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Envoice e-arvega ei ole kaasas PDF originaalfaili
Kuidas kontrollida, kas kõikide saabunud ostuarvetega on PDF fail kaasa tulnud?