Uuendatud 21. mai 2024
Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis või kustutatud?
Staatus Äriregistris seisu uuendatakse koos RIK (Äriregistri) päringuga. Kui seda päringut kordagi kasutatud pole, siis on vaikimisi kõikidel käsitsi sisestatud Kontaktidel Staatus Äriregistris=Teadmata.
Staatust saad muuta, kui vajutad kontakti kaardil nupule “Uuenda Andmeid” ja avanenud aruandes vajutad “Uuenda andmeid” või “Uuenda Staatust“.
Kui soovid uuendada kõikide kontaktide staatuseid korraga, siis kasuta moodulis Müügiarved > Funktsioonid > Hooldused > “Uuenda kontaktide andmeid Äriregistrist“.
Vali määramisknas need valikud, mis andmeid soovid kontakti kaardil uuendada.
Vajuta Käivita.
Hoolduse käivitamisel uuendatakse kontaktide kaardid, mis ei ole Suletud, on märgitud Klient või Tarnija linnuke, Käibemaksutsoon=Eesti ja on täidetud “Reg.nr. 1” väli.
Kontakti kaardi (vahelehel “Ettevõte”) muudetakse samal ajal “Staatus Äriregistris”:
Teadmata / Registrisse kantud (R) / Likvideerimisel (L) / Pankrotis (N)
Kui Standard Books ei saa Äriregistrist ettevõtte kohta vastust (näiteks, ettevõte on märgitud Kustutatud), siis muudetakse Booksis kontakti kaardil “Staatus Äriregistris = Teadmata”.