Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Miks kliendile saadetud e-arvel puudus saldo info?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 06. juuni 2024

Miks kliendile saadetud e-arvel puudus saldo info?

E-arvega on võimalik saata ka info kliendi või arve saldo kohta. Kliendi saldo edastamine on võimalik kasutaja poolt seadistada Standard Books seadistuses:
moodul Müügiarved > Seadistused > Müügiarve seadistused > Saldo edastamine e-arvega

Kasutajal on 3 valikut, mis kehtivad kõikidele saadetavatele e-arvetele:

  1. Ära näita e-arvel kliendi saldot  (see valik on vaikimisi aktiveeritud)
  2. Näita e-arvel kliendi saldot
  3. Näita e-arvel arve saldot

Kui soovid mõne kliendi/kontakti puhul teha erisuse ja saldot e-arvega mitte saata, siis mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid > ava konkreetse kliendi Kontakti kaart > (vahelehel “E-andmevahetus“) märgi valik “Ära näita e-arvel kliendi saldot“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi