Uuendatud 06. juuni 2024
Miks kliendile saadetud e-arvel puudus saldo info?
E-arvega on võimalik saata ka info kliendi või arve saldo kohta. Kliendi saldo edastamine on võimalik kasutaja poolt seadistada Standard Books seadistuses:
moodul Müügiarved > Seadistused > Müügiarve seadistused > Saldo edastamine e-arvega
Kasutajal on 3 valikut, mis kehtivad kõikidele saadetavatele e-arvetele:
- Ära näita e-arvel kliendi saldot (see valik on vaikimisi aktiveeritud)
- Näita e-arvel kliendi saldot
- Näita e-arvel arve saldot
Kui soovid mõne kliendi/kontakti puhul teha erisuse ja saldot e-arvega mitte saata, siis mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid > ava konkreetse kliendi Kontakti kaart > (vahelehel “E-andmevahetus“) märgi valik “Ära näita e-arvel kliendi saldot“.