Avaleht> Kasutajatugi> Turvalisus> Kasutajaõigused> Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. mai 2017

Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?

Vaikimisi sisaldab aruanne “Kliendi hetkeseis” ainult kliendile esitatud arvete ja laekumiste infot. Tegevuste, pakkumiste ja muu info nägemiseks tuleb kasutajale anda õigused seadistuses “Info Kliendi hetkeseisu aruandes” moodulis Kliendihaldus. Iga isiku jaoks tuleb koostada eraldi kaart.

Määra linnuke dokumentide juurde, mida soovid aruandes näha. Lisa ka dokumentide arv, mitu viimast dokumenti aruandes näidatakse.

Seadistus aktiveerub peale seda kui kasutaja uuesti programmi siseneb.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi