Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Finants> Aruanded> Miks INF3 aruandes ei ole näha klientidelt saadud ettemakseid?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 23. veebruar 2023

Miks INF3 aruandes ei ole näha klientidelt saadud ettemakseid?

INF3 aruanne on ülesehitatud Arvetele ja nende Laekumistele, kontrollides dokumentide peal INF3 objekti tunnuse olemasolu. Varasemad versioonid ei võimaldanud ettemaksude (Lekumised) kaasamist aruandesse. Selleks, et vanemad ettemaksu laekumised ilmuksid ka INF3 aruandesse tuleb käivitada hooldusfunktsioon:
moodul Müügiarved > Funktsioonid > Hooldused > Uuenda INF3 abriregistrite andmeid

Hoolduse määramisaknas vali periood (tavaliselt aasta), mille kohta soovid aruannet vaadata/esitada. Vajuta Käivita.
Hooldus lisab automaatselt INF maksete registrisse juurde ettemaksu laekumistelt saadud summad, kus on määratud INF3 objekt.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi