Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Finbite> Miks e-arvete saabumine operaatorilt on peatunud?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. veebruar 2025

Miks e-arvete saabumine operaatorilt on peatunud?

Juhul, kui e-arved ei tule operaatori keskkonnast automaatselt Standard Books programmi, siis proovi kõigepealt uuendada andmebaasivõtit:
1. Ava Üldine moodul > Seadistused > Internetivõtmed.
2. Vajuta nupule > “Võta andmebaasivõti”.

Ava moodul Üldine – Seadistused – E-teenuste seadistused. Veendu, et EI OLE märgitud “Elektroonne andmevahetus peatatud“.
Vajadusel eemalda valik, salvesta seadistus ja seejärel kontrolli, kas teenus hakkas tööle.

Juhul, kui peale andmebaasivõtme uuendamist ikka e-arved ei saabu programmi, siis aktiveeri e-arvete teenus uuesti:
1. Ava moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused. Alamkaardil “E-arve teenused” vajuta nupule Aktiveeri/Muuda.
2. Avanenud aknas näed, millised teenused on valitud. Eemalda märgitud linnukesed nendelt teenustelt, mis on peatunud.
Vajuta nupule “Muuda“.
3. Ava sama seadistus uuesti, alamkaardil “E-arve teenused” vajuta nupule Aktiveeri/Muuda.
Avanenud aknas märgi linnukesed teenustele, mida reaalselt jääd kasutama ning vali oma operaator. Vajuta nupule “Muuda“.
E-arvete teenus on sellega taasaktiveeritud.

Kui nendest nõuannetest abi polnud, siis kirjuta info@excellent.ee

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi