Uuendatud 19. november 2024
Miks e-arve ei jõua saaja internetipanka?
Kui e-arve on Standard Books programmist välja läinud, kuid ei jõua saajale internetipanka, siis tuleks üle kontrollida müügiarve laekumise tähtaeg. Ava arve ekraanile ja vaata üle väli “Laekumistähtaeg“, see ei tohi olla varasem kui e-arve saatmise kuupäev.
Kui soovid e-arvet uuesti saata, siis on 2 võimalust:
A) Muuda arvel Laekumistähtaega. Seda saad muuta ka kinnitatud arvel.
– Salvesta arve,
– vali operatsioonide menüüst “Saada e-arve uuesti“,
– kontrolli arve saajalt, kas arve jõudis internetpanka.
B) Teistesse kanalitesse on seda e-arvet siiski võimalik saata. Kui soovid e-arvena saata teise kanalisse, siis toimi nii:
– ava kliendi kaart (registris Kontaktid),
– vahelehel “E-arved” muuda Kanali eelistus,
– Salvesta kontakti kaart,
– ava müügiarve ja vali “Saada e-arve uuesti“.
NB!
* E-arvena ei saadeta vaikimisi ettemaksuarveid, mis on tehtud müügitellimusest ning sularaha tasumistingimusega arveid.
* Pank ei võta vastu negatiivse lõppsummaga arveid, näiteks kreeditarveid.
(e-arvete saatmine, e-arve saatmine, saada e-arve, earve saatmine, earve internetipanka, e-arve internetipank)