Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Palk> Veel Palgast> Mida teha, kui varasema kuu puhkus ununes programmi sisestada?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 27. november 2024

Mida teha, kui varasema kuu puhkus ununes programmi sisestada?

Kui soovid tagantjärele puhkust sisestada, siis toimi järgevalt:
1. Kustuta juba sisestatud Palga Väljamakse ja Palga Arvestuse kaart.
2. Tee palga mooduli abiregistrite uuendamise hooldus:
moodul Palk > Funktsioonid > Hooldus > “Uuenda abiregistrite andmed“.
3. Sisesta eelnevasse kuusse puhkuse kohta Puudumise kaart.
4. Koostada hooldusega puhkuse arvestuse kaart:
moodul Palk > Funktsioonid > Hooldus > “Koosta puhkusearvetuse kaardid“. Kinnitada tekkinud puhkusearvestuse kaart.
5. Koosta palgaarvestuse kaart. Kinnita.
6. Koosta uus väljamakse. Kinnita.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi