Uuendatud 29. mai 2023
Mida teha, kui klient ei võta vastu viitenumbriga e-arveid või sa ei soovi e-arvetele viitenumbreid lisada?
Standard Books programmist saadetavad e-arved sisaldavad automaatselt ka viitenumbrit. Kui saadad e-arveid, siis mõnel erandjuhul (näiteks: Teliale), siis viitenumbrit e-arvega ei nõuta.
Kui saadad e-arveid kliendile, kes arvel viitenumbrit ei vaja, siis toimi järgnevalt:
1. ava Müügiarvete moodulis register Kontaktid ja leia kliendi Kontakti kaart, kellele e-arvet saadad;
2. Kontakti kaardi vahelehel “Ettevõte” vajuta “Reg.nr. 2” lahtris tühik (siin väljal ei tohi viitenumbrit ega midagi muud);
3. salvesta Kontakti kaart.
Kui järgmine kord saadad e-arveid sellele kliendile, siis viitenumbrit kaasa ei lähe.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Mis loogikaga täidab programm müügiarve peal lahtri “Viitenumber”?
Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?