Uuendatud 14. august 2017
Mida tähendab automaatne versiooni uuendamine?
Automaatne versiooniuuendus viiakse läbi pilveteenuse kliendile kahel viisil:
– klient annab ise oma soovist teada minna uuele versioonile, saates kirja e-mailiga info@excellent.ee;
– Excellent võtab kliendiga õigel ajal ühendust ning lepib versioonivahetuse aja kokku.
Automaatse versiooniuuenduse puhul teevad pilveteenuse administraatorid eeltöö ära. Kui serveri poolel on ettevalmistused tehtud, siis kasutaja jaoks on ülejäänud toiming lihtne:
1. kui kasutaja programmi siseneb, ilmub ekraanile teade, mis informeerib uue versiooni võimalusest;
2. kui kasutaja on valiku kinnitanud, siis laetakse Excellenti serverist automaatselt uus versioon. Samal hetkel küll programmiga töötada ei sa, kuid üldjuhul võtab uuendus aega mõned minutid, sõltuvalt interneti ühendusest.
3. Pärast uuendust tuleb ilmub kasutajale ekraanile sisselogimise aken, kuhu tuleb sisestada oma kasutajanimi ja parool. Nüüd saab uue versiooniga tööd jätkata.
Automaatseteks versiooni uuendusteks peab kasutusel olema pilveversioon. Juhul, kui pole veel jõudnud Excellenti pilveteenusega liituda, siis anna sellest soovist samuti teada e-mailiga info@excellent.ee.