Avaleht> Kasutajatugi> Litsentsid ja teenused> Teenused> Mida sisaldab tugiliini teenus?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. oktoober 2024

Mida sisaldab tugiliini teenus?

Meie tarkvaratoodete kasutajana on teil võimalik küsimuste ilmnemisel kasutada telefonitoe teenust. Kehtiva litsentsilepinguga kaasneb õigus pöörduda tarkvara kasutamisega seotud küsimustes meie telefonitoe liinile.

Meie klienditeenindajad on pädevad nii telefonitoe pakkumises kui konsulteerimises. Tugiliini teenindajad registreerivad  teie telefoni või e-maili teel saadetud küsimuse ja pakuvad esmase lahenduse või juhendavad, kust leida vastused. Standardfunktsioonide kasutamine ja olukorrad on kirjeldatud enamasti juhendites, mille leiate meie kodulehelt. Enam kui 80% telefoni teel edastatud küsimustest lahendatakse tugiliini teenindaja poolt.
Tugiliini kõne kestvus ei ole tavaliselt kauem kui 10 minutit. See tagab, et tugiliin ei ole ülemäära hõivatud teiste klientide jaoks ja ootejärjekord oleks lühem. E-maili teel soovitame oma küsimused edastada alati info@excellent.ee aadressile. See on ametlik tugiliini e-maili aadress, mida pidevalt monitooritakse ja kõik saadetud küsimused saavad alati vastuse esimesel võimalusel. Parima ja sobivaima lahenduse saamiseks soovitame kirja täpsustada: firma nimi, kontaktisiku nimi, telefon, e-mail, programmi versiooni number, operatsioonisüsteem. Võimaluse korral võib lisada ka ekraanipildid olukorra illustreerimiseks.


Tugiliini teenindaja nõustab ainult Standard Booksi ja Standard ERP viimaseid ametlike tarkvarade standardversioone. Tugiliini teenused ei hõlma riistvara ja operatsioonisüsteemi, milles Tarkvara kasutatakse ja kolmandate osapoolte tarkvaralahendusi. Soovitame kasutada alati viimast ametlikku tarkvaraversiooni, millega tugiliini teenindajad on kõige paremini kursis. Teie asutuse ja tegevusvaldkonna spetsiifilised küsimused edastab tugiliini teenindaja konsultantidele. Konsultant võtab teiega ühendust, täpsustab spetsiifilise küsimuse sisu ja pakub teie vajadustele sobivaima lahenduse.
Tihti on ka olukordi, kus telefoni teel juhendada ei ole mõistlik või on ohtlik, sest tugiliini teenindaja ei näe kliendi arvutis tehtavaid liigutusi. Tugiliini teenindaja ei juhenda toiminguid, mille vale teostamine seab ohtu teie andmete säilivuse. Näited teemadest, mis tugiliini poolt suunatakse konsultantidele: tarkvara installeerimine, dokumentide kujundamine, aruannete korrigeerimine, tehniliste tingimuste kontroll, uue töötaja koolitamine jm.
Tugiliinile on võimalik küsimused edastada eesti või vene keeles. E-maili teel võib küsimused edastada ka inglise keeles. Tugiliin on avatud tööpäevadel kl 9.00-17.00.

Täpsemad tugiliini teenuse tingimused on fikseeritud tugilepingus.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Tulumaksuvaba miinimumi arvestus Palga moodulis – mida pead teadma? 

10. märts 2025

Hetkel kehtiva seaduse järgi on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Märts: ümardamise reegli seadistamine, aruanne “Müügi- ja ostukäibeandmik”, kaartide või dokumentide kustutamine, hooldus “Arvuta tellimused ümber” jpm.

06. märts 2025

Märtsi nipinurk  Miks… Loe edasi

Palgaarvestus 2025: kuidas Standard Booksi palgamoodul muudab töö lihtsamaks?

18. veebruar 2025

Palgaarvestus on… Loe edasi