Uuendatud 26. september 2024
Mida saab Kliendihalduse mooduliga teha?
Kliendihalduse mooduliga saab lihtsalt ja effektiivselt jälgida ja planeerida kõiki kokkupuuteid klientidega.
Moodulisse saad registreerida kõik ülesanded ja sündmused, mis puudutavad Sinu kliente. Siinkohal peame silmas müügikontakte, teenindus- ja konsultatsioonikokkuleppeid jne.
Iga tegevus registreeritakse programmis Tegevuste registris omaette kaardina. Registreeritud Tegevusi saad vaadata, muuta, parandada ja lisada, kasutades Kalendrit või Tööülesannete registrit.
Koostades kliendihalduse moodulis tegevusi, saate paremini planeerida ja jälgida kokkupuuteid klientidega ning lihtsustatud on ka tööülesannete delegeerimine.
Läbi Kliendihalduse mooduli on võimalik kliente klassifikaatorite alusel grupeerida ja seeläbi teha konkreetsele kliendigrupile suunatud masskirju.
Lisaks sellele saavad kõik Teie töötajad kasutada Kalendrit, et registreerida oma tööaega.
Nagu teisedki programmi moodulid, on Kliendihaldus moodul väga paindlik ning iga kasutaja vajadustele kohandatav.
Mõned võimalused:
– Ajaplaneerimine ja kalender
– Tööülesanded
– Töövoo vaade (Müügitoru ülevaade)
– Pakkumised ja statistika
– Kliendikirjad ja kampaaniad
– Masspostitused
– Hinnakirjad
– Kliendi ajalugu
– Kontaktiskute seosed
– Klientide segmenteerimine
jpm.
Vaata tutvustusi: VIDEO1, VIDEO2
(dokumendihaldus, kliendihaldus, klienditugi)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Ettevõttesisene e-mailivahetus ja kaustade süsteem failihalduseks