Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Veel Kliendihaldusest> Mida saab Kliendihalduse mooduliga teha?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. september 2024

Mida saab Kliendihalduse mooduliga teha?

Kliendihalduse mooduliga saab lihtsalt ja effektiivselt jälgida ja planeerida kõiki kokkupuuteid klientidega.
Moodulisse saad registreerida kõik ülesanded ja sündmused, mis puudutavad Sinu kliente. Siinkohal peame silmas müügikontakte, teenindus- ja konsultatsioonikokkuleppeid jne.
Iga tegevus registreeritakse programmis Tegevuste registris omaette kaardina. Registreeritud Tegevusi saad vaadata, muuta, parandada ja lisada, kasutades Kalendrit või Tööülesannete registrit.
Koostades kliendihalduse moodulis tegevusi, saate paremini planeerida ja jälgida kokkupuuteid klientidega ning lihtsustatud on ka tööülesannete delegeerimine.

Läbi Kliendihalduse mooduli on võimalik kliente klassifikaatorite alusel grupeerida ja seeläbi teha konkreetsele kliendigrupile suunatud masskirju.

Lisaks sellele saavad kõik Teie töötajad kasutada Kalendrit, et registreerida oma tööaega.
Nagu teisedki programmi moodulid, on Kliendihaldus moodul väga paindlik ning iga kasutaja vajadustele kohandatav.


Mõned võimalused:
– Ajaplaneerimine ja kalender
– Tööülesanded
– Töövoo vaade (Müügitoru ülevaade)
– Pakkumised ja statistika
– Kliendikirjad ja kampaaniad
– Masspostitused
– Hinnakirjad
– Kliendi ajalugu
– Kontaktiskute seosed
– Klientide segmenteerimine
jpm.

Vaata tutvustusi: VIDEO1, VIDEO2


 

(dokumendihaldus, kliendihaldus, klienditugi)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi

Digitaliseerimine on ettevõtte arengu alus — kasuta selleks riiklikku toetust!

07. jaanuar 2025

Olemaks jätkusuutlik ning konkurentsivõimeline ettevõte… Loe edasi