Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Finants> Aruanded> Lisasin uue konto kontoplaani, aga bilanssi see ei ilmu?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. aprill 2022

Lisasin uue konto kontoplaani, aga bilanssi see ei ilmu?

Uusi kontosid saad lisada Kontode registrisse: moodul Finants (või Üldine) > Registrid > Kontod

Kui oled uue konto kaardi salvestanud, siis kontrolli, kas lisatud konto ilmub ka sinu bilanssi või kasumiaruandesse. Kui konto on puudu bilansi aruande kirjeldusest, siis bilanss pole tasakaalus.
Üldises moodulis on aruanne “Baasandmed“, mis aitab kontrollida, kas kõik kontod on kirjeldatud bilansis või kasumiaruandes. Aruande määramisaknas märgi valik “Kontoplaan aruannete kirjeldustega“.

  1. Uue konto saad lisada aruannete kirjeldusse: moodul Finants > Seadistused > Aruannete seadistused.
    Ava seadistus ja tee hiirega topelklikk Bilanss real. Avaneb aruande kirjelduse aken.
    Leia rida, kuhu uus konto peab kuuluma ja ava see rida.
    Kui lisatud konto jääb olemasolevasse kontode vahemikku, siis ei pea sa midagi lisaks tegema. Kui uus konto tuleb lisada olemasolevate kontode juurde, siis võid suurendada vahemikku (kooloniga eraldatud) või lisad olemasoleva kontode vahemiku lõppu + märgiga.
  2. Samuti pead üle vaatama konto kaardil “Kontoklass”, et see oleks õigesti valitud.

Vaata ka VIDEOT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi