Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. mai 2023

Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”

Kui sisestad Müügiarvete moodulisse Laekumist ja laekumise kaardi salvestamisel ilmub teade:
Tellimuse nr puudub” või “Tellimust ei eksisteeri“, siis kontrolli Müügihalduse moodulis seadistust “Ettemaksud“.

Eemalda valik “Kasuta müügitellimuse numbrit ettemaksuarvel” juhul kui:
– sa müügitellimusi üldse ei kasuta;
või
– soovid samale tellimusele koostada mitmes osas ettemaksu laekumist.

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Palgaarvestus 2025: kuidas Standard Booksi palgamoodul muudab töö lihtsamaks?

18. veebruar 2025

Palgaarvestus on… Loe edasi

Mida tähendab digipööre raamatupidamises?

13. veebruar 2025

Raamatupidamismaailm on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Veebruar: mootorsõidukimaksu kajastamine, laekumiste sisestamine, kinnitusringi läbinud ostuarvete vastuvõtmine jpm.

06. veebruar 2025

Veebruari nipinurk  Kuidas… Loe edasi