Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. mai 2023

Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”

Kui sisestad Müügiarvete moodulisse Laekumist ja laekumise kaardi salvestamisel ilmub teade:
Tellimuse nr puudub” või “Tellimust ei eksisteeri“, siis kontrolli Müügihalduse moodulis seadistust “Ettemaksud“.

Eemalda valik “Kasuta müügitellimuse numbrit ettemaksuarvel” juhul kui:
– sa müügitellimusi üldse ei kasuta;
või
– soovid samale tellimusele koostada mitmes osas ettemaksu laekumist.

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi