Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kuidas tuvastada, mis põhjusel on saadetud e-arved operaatori poolt tagasi lükatud?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. juuli 2024

Kuidas tuvastada, mis põhjusel on saadetud e-arved operaatori poolt tagasi lükatud?

Kui müügiarveid saadetakse e-arvetena, siis on võimalik nende arvete staatust jälgida arve peal, avades arvel operatsioonide menüüst valiku “Arve hetkeseis“. Kui arve on täidetud ebakorrektselt, siis aruandes on ka näha, et arve on operaatori poolt tagasi tulnud.

Et näha täpsemalt tagasi saatmise põhjust, saab kasutada Müügiarvete moodulis aruannet “Formaadi veaga e-arved“.
Määramisaknas vali periood, kuhu vahemikku saadetud arvete kp jääb. Käivita.
Kui aruandesse tuleb rohkem arveid, siis saad arve numbri järgi aruandes otsida.

Loe ka seda, kuidas kontrollida, kas e-arve on üldse Booksist välja saadetud: SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi