Avaleht> Kasutajatugi> Litsentsid ja teenused> Teenused> Kuidas toimub konsultatsiooni teenuse tellimine?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 06. juuni 2023

Kuidas toimub konsultatsiooni teenuse tellimine?

Pakume HansaWorldi tarkvara konsultatsiooni teenuseid, nii kliendi kontoris kohapeal, meie kontoris või Interneti teel. Meie konsultandid on spetsialiseerunud ainult HansaWorldi tarkvara tooteperekonnale ja sellepärast omavad põhjalike teadmisi tarkvara võimaluste ja kasutamisega seotud küsimuste kohta. Kuna tarkvaraversioonid arenevad pidevalt, siis ka meie konsultandid osalevad pidevalt täiendkoolitustel. Sellepärast soovitame ka klientidel kasutada alati viimast ametlikku tarkvaraversiooni, millega konsultandid on kõige paremini kursis.

HansaWorldi tarkvara sisaldab integreeritud lahendusi paljude erinevate tegevusvaldkondade jaoks, alates palga- ja laoarvestusest kuni projekti- ja kliendihalduseni. Kokku ligi 40 erinevat moodulit. Kõik konsultandid valdavad põhjalikke teadmisi enamkasutatavate moodulite kohta, lisaks on iga konsultant spetsialiseerunud kindla tegevusvaldkonnaga seotud moodulitele.

Konsultandiga kohtumise aeg on vajalik eelnevalt broneerida, telefoni või e-maili teel. Konsultant täpsustab üle kohtumise teemad, kohtumise aja ja asukoha.

E-mailiga saadetakse kliendile ka vastav pakkumine, millele ootame kliendi esindaja kinnitust.

Näited teemadest, mida konsultandid aitavad lahendada:
tarkvara installeerimine, dokumentide kujundamine, aruannete korrigeerimine, tehniliste tingimuste kontroll, uue töötaja koolitamine ja palju muud.

Teenuse arveldamine toimub peale teenuse osutamist, vastavalt reaalselt kasutatud tundide mahule.  Konsultandid on valmis sõitma kohale üle Eesti. Arvestada tuleb transpordi ajaga, mis pakkumises ka fikseeritakse. Alternatiivina saab konsultandiga kohtumise leppida meie kontoris või tellida online konsultatsiooni teenust.

Online konsultatsioon viiakse läbi Interneti teel, kasutades TeamViewer tarkvara ekraanipildi jagamiseks. Kokkulepitud ajal tuleb konsultandile edastada ajutise ühenduse koodid, millega saab arvuti ekraanipilti jagada. Konsultant teostab kokkulepitud toimingud ja annab juhised.

Täpsemad konsultatsiooni teenuste tingimused on fikseeritud tugilepingus.

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Mida sisaldab tugiliini teenus?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kus asuvad vee-ettevõtted oma digitaliseerimise teekonnal?

28. august 2024

Kuigi vee- ja kanalisatsiooniteenused on… Loe edasi

 Kuidas efektiivselt hallata töövooge ja parandada tööprotsesse?

28. august 2024

Kristi Piper, kes on… Loe edasi

Kuidas API lihtsustavad töövoogu?

13. august 2024

Mis on API? API ehk… Loe edasi