Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Hooldusteenindus> Registrid> Tuntud seerianumbrid> Kuidas täidetakse “Müüdud seadmed” registrit Hooldusteeninduse moodulis?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. jaanuar 2023

Kuidas täidetakse “Müüdud seadmed” registrit Hooldusteeninduse moodulis?

Registris “Müüdud seadmed” (endine “Tuntud seerianumbrid“) on eraldi kaart iga firma poolt müüdud ja/või parandatud seerianumbriga Artikli kohta. Siin talletatakse ka informatsioon iga müüdud seerianumbriga Artikli garantiiaja kohta. Seadmed on seotud kindla kliendiga (Kontaktiga).

Müüdud seadmete registrisse kaardi sisestamiseks on 3 alljärgnevat moodust:

  1. Seerianumbriga artikli müümisel lisatakse see artikkel automaatselt Müüdud seadmete (Tuntud seerianumbrite) registrisse uue kaardina. Seda tehakse müügiarve kinnitamisel ja arve kaardil peab olema märgitud „Uuenda ladu“ valik.
    Antud variandi kasutamiseks peab olema tehtud Logistika mooduli seadistuses Laoseadistused valik „Uuenda Müüdud seadmete registrit“ (“Uuenda Tuntud seerianumbritte registrit“).
    Kui ettevõttes on kasutusel protsess Tellimus > Lähetus > Arve, siis sel juhul automaatselt Müüdud seadme (Tuntud seerianumbri) kaarti arve kinnitamisel ei koostata.
  2. Kaarte saad sisestada otse “Müüdud seadmed” (Tuntud seerianumbrid) registrisse, valides registris Koosta menüüst > Uus müüdud seade.
  3. Müüdud seadmete (Tuntud seerianumbrite) registrisse saad andmeid importida failist, näiteks Excelis ettevalmistatud nimekiri.

 

KÄSITSI SISESTAMINE

Registri avamiseks vali Hooldusteeninduse/Müügiteeninduse moodulis register “Müüdud seadmed” (Tuntud seerianumbrid). Avaneb sirvi aken, milles näed juba sisestatud kaarte.

PÄIS

Artikkel – Seadme artikli koodi väli, Ctrl-Enter valikuga saab valida artiklikoodi Artiklite registrist.

Seerianr. – Seadme seerianumbri väli. Väljale tuleb sisestada seadme seerianumber ehk seadme unikaalne tunnus. Iga Artiklikoodi ja Seerianumbri kombinatsiooni kohta saad antud registrisse sisestada vaid ühe kaardi.

Nimetus – Artikli nimetuse väli. Kui Artikkel väljale valitakse artiklikood Artiklite registrist, siis täitub nimetuse väljal automaatselt Artikli nimetus. Väljale saad sisestada Artikli nimetuse ka käsitsi või muuta olemasolevat nimetust.

Klient – Kliendikoodi väli, Ctrl+Enter valikuga avaneb Kontaktide register. Väljale tuleb määrata kliendikood, kellele seade kuulub.

Nimi – Kliendi nime väli. Väli täitub automaatselt, kui väljale Klient on kliendikood valitud.

ÜLDINE VAHELEHT

Müüdud – seadme müügi kuupäeva väli. Ctrl-Enter valikuga avaneb kalender ja saab määrata müügikuupäeva või sisestada müügikuupäeva käsitsi. Kui on tegemist Arvest automaatselt koostatud Müüdud seadme kaardiga, siis täitub väli kaardi koostamisel automaatselt ja müügi kuupäev on Arve kuupäev.

Garantii lõpp – garantiiaja lõppemise kuupäeva väli. Kui on tegemist Arvest automaatselt koostatud Müüdud seadme kaardiga, arvutatakse antud kuupäev Arve kuupäeva ja müüdud seadme artiklikaardi Retsepti vahelehele määratud Garantiikuude arvu alusel.

Kui kasutad antud seerianumbrit Teenindustellimusel, mille kuupäev on varasem Garantii lõpu kuupäevast, on Teenindustellimuse kaardil artiklitüübiks automaatselt Garantii, sama artikli oleku tüüp kandub edasi Töölehe kaartidele ning garantiitüüpi kuuluvad artiklit Töölehtedel ei kuulu arveldamisele.

Müügihind – Seadme müügihind, informatiivne väli. Kui on tegemist Arvest automaatselt koostatud Müüdud seadme kaardiga, sisestub ühikuhind Arvelt (arve valuutas). Kui ettevõte ei ole seadet müünud või kui müügihinda ei teata, siis võib väli tühjaks jääda.

Ostuhind – Seadme ostuhind, informatiivne väli. Kui on tegemist Arvest automaatselt koostatud Müüdud seadme kaardiga, sisestub väljale ostuhind Arvelt.

Tarnija – Tarnija koodi väli, Ctrl-Enter valikuga avaneb Kontaktide register.

Peaartikli seerianr.Müüdud seadme väli, Ctrl-Enter valikuga avaneb register Müüdud seadmed. Kui avatud Müüdud seadme kaart on osa suuremast seadmest, siis saab väljale sisestada Seadme seerianumbri, mille osa antud seadme kaart on.

Aastahooldus teostatud – kuupäeva väli, Ctrl+Enter valikuga avaneb Kalendri aken. Tegemist on informatiivse väljaga, kuhu kasutaja saab sisestada kuupäeva, millal on aastahooldus või mõni muu hooldus teostatud.

Järgmine hooldus – kuupäeva väli, Ctrl+Enter valikuga avaneb Kalendri aken. Tegemist on informatiivse väljaga, kuhu kasutaja saab sisestada kuupäeva, millal tuleks seadmele teostada järgmine hooldus.

Lisainfo – kommentaari väljad, tegemist on informatiivsete väljadega ja lisainfo ridadele sisestatud info automaatselt edasi teistele kaartidele ei kandu.

VARUOSAD VAHELEHT
Varuosad vaheleht on informatiivne.

Koosta menüü valikud:

  • Koosta uus – avaneb uus Müüdud seadme kaart.
  • Koopia – koostatakse olemasolevast Müüdud seadme kaardist koopiana uus Müüdud seadme kaart. Kaart on vaikimisi salvestamata olekus.
  • TööülesanneMüüdud seadme kaardilt on võimalik koostada Tegevuse kaarte, millel on automaatselt Tegevuse tüüp= Tööülesanne.

Operatsioonide menüü valikud:

Seerianumbri ajalugu – funktsiooni käivitamisel avaneb aruanne „Müüdud seadme ajalugu“, aruandes on kuvatud kõik konkreetse seadmega seotud info – seadme omanik ehk klient, müügi kp, garantii lõpu kp, seotud lepingud, tegevuse kaardid, teenindustellimuse kaardid, töölehed ja töölehtedel kasutatud artiklid jne.

Ava link veebibrauseris – Kui väljal Pilt või Juhend on täidetud veebilehe URL, siis avaneb veebibrauser sõltuvalt sellest, kus lahtris parasjagu hiirekursor asub.

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi