Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Hooldusteenindus> Registrid> Teenindustellimused> Kuidas sisestada Teenindustellimust?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. mai 2022

Kuidas sisestada Teenindustellimust?

Teenindustellimused sisestatakse moodulisse Hooldusteenindus (Müügiteenindus). Kõik Hooldusteeninduse moodulis tehtavad operatsioonid saavad alguse Teenindustellimuste registrist. Kui mingi toode parandusse võetakse, tuleb siia registrisse sisestada kaart, millelt on näha, mis tootega on tegemist ja milliseid töid täpselt teha vaja on. Parandustöid võidakse teostada kas töökojas või Kliendi juures. Teenindustellimuse alusel võetakse toode teeninduslattu (kui töid teostatakse parandustöökojas). Teenindustellimusest koostatava Töökäsuga saab tehnik informatsiooni teostatavate tööde kohta. Teenindustellimus on aluseks Arve koostamisel ning parandatavate toodete teeninduslaost välja kirjutamisel ja Kliendile üleandmisel.

Teenindustellimusi saad sisestada otse Teenindustellimuste registrisse, valides sirvimise aknas Koosta menüüst > Uus teenindustellimus.

Vaata täpsemalt teenindustellimuse sisestamise juhendit (lk 35): PDF

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi