Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Palk> Registrid> Avatud kanded> Kuidas sisestada avanssi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 08. märts 2022

Kuidas sisestada avanssi?

Avansi arvestamiseks programmis tuleb:
1. Veendu, et oleksid olemas tasuliigi kaardid avansi ja kinnipidamise jaoks: moodul Palk – Seadistused – Tasuliigid. Koosta tasuliigi kaardid, kui neid veel ei ole olemas.
1.1 Näiteks, tasuliik AVANSS. Tasuliigi tüüp märgi “Tasu“.
1.2. Näiteks, tasuliik AVANSSKINNI. Tasuliigi tüüp “Kinnipidamine (bruto)

2. Sisesta avanss Avatud kandena, moodul Palk – registrid – Avatud kanded
Kui avatud kande kaart on täidetud, siis kinnita.

3. Koostada hooldusega avansi kohta Arvestuse kaart: Funktsioonid – Hooldus – Koosta palgaarvestuse kaardid.
Hoolduse määramisaknas vali tasuliik AVANSS ja märgi Andmete allikad= Avatud kanded.
Tekib Arvestuse kaart.

4. Koosta hooldusega Väljamakse kaart: Funktsioonid – Hooldus – Koosta palga väljamaksed.

5. Koostada kuu lõppu “Avatud kanne” avansi kinnipidamise kohta. See peab olema samas summas, mis välja arvestati.

6. Koostada kuu lõpus Arvestuse kaardid (peetakse kinni ka eelnevalt arvestatud avanss).

Loe täpsemalt siit juhendist (lk 53): PDF juhend

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi