Uuendatud 08. märts 2022
Kuidas sisestada avanssi?
Avansi arvestamiseks programmis tuleb:
1. Veendu, et oleksid olemas tasuliigi kaardid avansi ja kinnipidamise jaoks: moodul Palk – Seadistused – Tasuliigid. Koosta tasuliigi kaardid, kui neid veel ei ole olemas.
1.1 Näiteks, tasuliik AVANSS. Tasuliigi tüüp märgi “Tasu“.
1.2. Näiteks, tasuliik AVANSSKINNI. Tasuliigi tüüp “Kinnipidamine (bruto)”
2. Sisesta avanss Avatud kandena, moodul Palk – registrid – Avatud kanded
Kui avatud kande kaart on täidetud, siis kinnita.
3. Koostada hooldusega avansi kohta Arvestuse kaart: Funktsioonid – Hooldus – Koosta palgaarvestuse kaardid.
Hoolduse määramisaknas vali tasuliik AVANSS ja märgi Andmete allikad= Avatud kanded.
Tekib Arvestuse kaart.
4. Koosta hooldusega Väljamakse kaart: Funktsioonid – Hooldus – Koosta palga väljamaksed.
5. Koostada kuu lõppu “Avatud kanne” avansi kinnipidamise kohta. See peab olema samas summas, mis välja arvestati.
6. Koostada kuu lõpus Arvestuse kaardid (peetakse kinni ka eelnevalt arvestatud avanss).
Loe täpsemalt siit juhendist (lk 53): PDF juhend