Uuendatud 21. aprill 2023
Kuidas seadistada e-arved nii, et enamusele klientidele ei saadeta, ainult valitutele?
Kui e-arved peavad minema ainult mõnele üksikule kliendile, mitte kõikidele, siis tee järgnevad sammud:
1. Üldine moodul > Seadistused > E-teenuste seadistused > vaheleht “E-arve seadistused“.
Vastuvõtu kanal (kui kontakti kaardil on määratud “vaikimisi) = „Ei saada e-arveid“.
See tähendab, et vaikimisi programm ühelegi kliendile e-arveid ei saada, kelle Kontakti kaardil on määratud “Kanali eelistus = Vaikimisi”.
2. Nendele klientide puhul, kellele siiski soovid erandina e-arveid saata:
– Kontaktide registris leia ja ava kliendi kontaktikaart,
– mine vahelehele “E-andmevahetus“,
– märgi “Kanali eelistus = E-arve” ja märgi valik “E-arve pdf failiga“.
NB! Pane tähele, et Kontakti kaardi päises valik “E-arve vastuvõtja” on ainult informatiivne ehk näitab kliendi võimekust e-arveid vastu võtta, kuid see ei näita, et e-arveid teie ettevõte neile ka saadab.
Seda, kas e-arve on kliendile progammist välja saadetud, saad kontrollida nii: Loe siit