Uuendatud 26. märts 2024
Kuidas saata kliendikirja e-mailiga?
Moodul Kliendihaldus > Registrid > Kliendikirjad
Ava kiri ekraanile, operatsioonide (“hammasratta“) menüü all on valik “Saada e-mail“.
Funktsiooni kasutamiseks peab Kiri olema kinnitatud ja salvestatud, ning seadistatud peab olema e-mailide saatmine programmist (e-mailide seadistamise kohta loe SIIT).
“Saada e-mail” käsklusega saadetakse Kirja tekst adressaatidele e-mailiga. E-maili aadressid võetakse Kontaktisikute või Kontaktide registrist. Saatja e-mailiaadress võetakse Isiku kaardilt, kelle initsiaalid on sisestatud “Allkiri” lahtrisse.
Kliendi kirja väljale “Päis” saad sisestada e-maili Teema/Subjecti.
“Tervitused” ja “Allkiri” lisatakse kirja lõpuu, peale peamist teksti.
Saaja e-maili aadress võetakse kliendikirja “Aadressi” lehelt (kui 1 kindel klient on kirjale valitud) või Kontakti kaardilt.
Kui kirja saajaid on palju, siis programm kontrollib enne saatmist kõikide saajate e-maili aadresse, kas need on õiges formaadis (st. sisaldavad @ sümbolit).
Vastamise aadress (reply-to) aadress võetakse lahtrist “Vastus e-mailile” või kirja saatja isiku kaardilt või üldine aadress “E-maili SMTP” seadistusest.
Kuna nii saatja kui saaja puhul kasutatakse e-maili aadressi, siis ei salvestu e-maili kellegi postkastis Booksi programmis. Küll aga on need nähtavad “E-mailide Järjekorra” registris.