Uuendatud 01. juuni 2023
Kuidas saata e-arveid, kui kõik kliendid peavad arved tasuma kolmandale osapoolele?
See lahendus sobib olukorras, kui kõik saadetavad arved tuleb tasuda kolmandale osapoolele.
Sellises olukorras on e-arve saatmine sarnane tavaliste e-arvete saatmisega, kuid vajalik on teha üks lisaseadistus, et e-arvetega läheks kaasa õige info selle kohta, kellele arve tuleb tasuda. Kui üldjuhul tuleb arve tasuda arve saatjale, siis teatud olukordades erineb arve saatja ja kellele arve tasutakse (näiteks: riiklik asutus väljastab arve, kuid tasuda tuleb Rahandusministeeriumile).
Asutus, kes peab saatma selliseid e-arveid, saab teha seadistuse, mis muudab e-arvetel info, kellele arve tasuda tuleb.
Ühekordne seadistus tee enne e-arvete saatmist:
moodul Müügiarved > Seadistused > Müügiarve seadistused > väli “Globaalne makse saaja” (Globaalne faktooring). Kasuta Ctrl+Enter, et valida kontakt, kellele arved tasuda tuleb. Salvesta.
Kontrolli, et siia valitud kontakti kaardil oleks täidetud õige Nimi ja IBAN.
Juhul kui sellel kontakti kaardil on täidetud “Reg.nr. 2” (ehk kliendipõhine viitenumber), siis edastatakse ka see viitenumber arvega kaasa.
Arvesta, et kui see seadistus teha, siis kõik saadetavad e-arved lähevad välja nii, et raha saajaks on märgitud siin seadistusse valitud kontakt. Kui sa soovid ainult valitud kontaktide puhul kasutada erinevat makse saajat, siis ära kasuta seda seadistust, vaid täida Faktooring lahter Kontakti kaardil (loe SIIT).
Kui soovid arve väljatrükile lisada ka asutuse andmed, kellele arve tasuda tuleb, siis saad need lisada Arve dokumendimallile. Dokumendimallil kasuta kasti tüüpi Väli ja täida ära “Välja argument”. Kasutada saad neid väljasid:
Faktooring nimi / BK_FACT_NAME