Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kuidas saan kontrollida, kas minu klient kasutab e-arveid?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 20. veebruar 2024

Kuidas saan kontrollida, kas minu klient kasutab e-arveid?

Selleks, et Standard Books hakkaks automaatselt kontrollima Kontaktide registris olevate klientide e-arve vastuvõtu võimekust, tuleb:

1. Aktiveerida Äriregistri liidestus. Äriregistri teenuse aktiveerimise kohta loe siit: PDF juhend

2. Teha seadistus:
moodul Üldine > Seadistused > RIK päringu seadistused

Märgi valik: “E-arve vastuvõtu staatuse päring”
Antud valiku tegemisel hakkab Standard Books pärima Äriregistrist kontaktide registris olevate klientide e-arve vastuvõtu staatuseid (kontroll tehakse kontakti kaardi salvestamisel, kontaktile arve koostamisel või Äriregistri päringuga andmeid uuendades). Staatus on näha linnukesega nii kontakti kaardil kui ka müügiarve kaardil.

Muuda e-arve vastuvõtu eelistust vastavalt vastuvõtu staatusele
NB! Selle valiku märkimisel ei saa sa Kontakti kaardil käsitsi valida Kanali eelistust.
Kui on tuvastatud, et klient võtab vastu e-arveid, siis saab programm ka automaatselt muuta kontakti kaardil (vaheleht “E-arved”) e-arvete vastuvõtmise kanali eelistust. Kui järgmine kord sellele kliendile müügiarvet koostad, läheb arve kinnitamise hetkel e-arvena teele. Selleks märgi siin see valik. Selle valiku kasutamiseks on oluline seadistada:
moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused > siin peab olema märgitud “Vastuvõtu kanal = Ei saada e-arveid”.


Kui automaatset kontrolli ei soovi aktiveerida, siis saad käsitsi ka igal ajal e-arvete vastuvõtmise kontrolli käivitada kolmel viisil:

A) Moodul Müügiarved > Aruanded > Äriregistri info päring
Otsi soovitud ettevõte. Aruandes on ettevõtte rea lõpus valik “Loo uus kontakt“.
Programm kontrollib, kas kontakt on juba olemas Kontaktide registris. Kui leitakse samasugune kontakt, siis ilmub ekraanile teade:
Sellise registreerimise nr.-ga klient on juba loodud. Muudetav kontakti kaart XXX. Kas uuendan andmeid?”
Kui olemasolevat Kontakti ei leita, siis luuakse ja avatakse kasutajale uus kontakti kaart.

B) Kontakti kaardil Uuenda andmeid.
E-arvete vastuvõtu staatust on võimalik uuendada kontakti kaardil, vajutades nupule “Uuenda andmeid”.
Avaneb aruanne, kus leitud ettevõtte rea lõpus on valik “Uuenda andmeid”.

Nii A) kui B) variandi kasutamisel toimub e-arvete vastuvõtu kontroll ja lisatakse Kontakti kaardile linnuke “E-arve vastuvõtja”.

C) Moodul Müügiarved > Aruanded > E-arvete vastuvõtjate info
Selles aruandes näed kõikide nende klientide infot, kes on Äriregistri andmetel võimelised e-arveid vastu võtma, aga kelle Kontakti kaardile ei ole sul määratud Vastuvõtu kanaliks e-arve. Need on kliendid, kellele sul oleks võimalik e-arveid saata, kuid hetkel veel ei saada.

 

(earve vastuvõtjad, e-arve vastuvõtja, vastuvõtu võimekus, RIK)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi