Uuendatud 09. mai 2023
Kuidas saan parooli muuta, kui ei kasuta Standard ID sisselogimist?
Juhul, kui sa ei kasuta programmi sisenemiseks standard-ID kasutajanime (e-maili aadressi), siis saad kasutaja parooli muuta järgneva juhise järgi.
Enne parooli muutmist on oluline teada, kas sisened programmi tavalise kasutajanimega (moodul Üldine – register Isikud) või globaalse kasutaja nimega (moodul Tehnika – register Globaalsed kasutajad) või Standard ID kasutajaga (valideeritud e-mailiga).
Kontrollimiseks toimi nii:
1. Vali moodulis Tehnika register Globaalsed kasutajad.
Kui leiad nimekirjast (sirvi aknas) oma kasutajanime, siis tee oma kasutajanime rida aktiivseks ja vali operatsioonide(“rattake“) menüüst “Muuda salasõna“. Sisesta uus salasõna kaks korda ja Salvesta. NB! suured ja väikesed tähed on olulised.
Kui ilmub teade “Parooli ei saa muuta kuna kasutaja on seotud Standard ID-ga“, siis kasuta parooli muutmiseks seda juhist SIIT.
Kui sa globaaslete kasutajate nimekirjast ei leidnud oma nimega kasutajat, siis jätka punktiga 2.
2. Vali moodulis Üldine register Isikud.
Kui leiad nimekirjast (sirvi aknas) oma kasutajanime, siis tee oma kasutajanime rida aktiivseks ja vali operatsioonide menüüst “Muuda salasõna“. Sisesta uus salasõna kaks korda ja Salvesta. NB! suured ja väikesed tähed on olulised.
See uus parool kehtib ainult selles ettevõttes, kus sa parajasti viibid.
Kui ilmub teade “Parooli ei saa muuta kuna kasutaja on seotud Standard ID-ga“, siis kasuta parooli muutmiseks seda juhist SIIT.
Kui sul puudub ligipääs Tehnika või Üldisele moodulile, siis pöördu oma ettevõtte peakasutaja poole, kes omab vastavaid õigusi programmis.
(paroolinõuded, parooli nõuded, parooli tingimused, salasõna pikkus)