Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Põhivarad> Registrid> Põhivarad> Kuidas võtta põhivara arvele?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. november 2024

Kuidas võtta põhivara arvele?

Üldjuhul saab põhivara arvelevõtu vormistada sisestatava Ostuarvega (loe sellest täpsemalt SIIT).

Kui ostuarvet ei ole, siis saad koostada kasutuselevõtu kande Põhivara kaardi pealt:
moodul Põhivarad > Registrid > Põhivarad > ava põhivara kaart ekraanile ja vali Koosta menüüst “Kasutuselevõtu finantskanne“.

Selle funktsiooni kasutamise eelduseks on see, et põhivara kaardil on täitmata Ostukuupäev ja Alguskuupäev.

Hoolduse käivitamisel määra Kande kp ehk millal põhivara kasutusele võetakse.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi