Uuendatud 14. märts 2024
Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (Luminor Pank)
Kui programmis on aktiveeritud Swedbank Gateway pangaliidestus, siis on võimalik pangaliidese kaudu pärida ka teiste pankade väljavõtteid, kellega veel otseliides puudub. Selle võimaluse kasutamiseks peab olema sinu ettevõttel kindlasti Swedbank konto ja aktiveeritud pangaliidestus. Pangaliidestuse aktiveerimisest loe SIIT
Kui pangaliidestus on aktiveeritud, siis tee vajalikud seadistused Standard Booksis:
1) Moodul Ostuarved > Seadistused > Pangad.
Veendu, et Swedbank ja kõikide teiste pankade kaartidel oleks täidetud BIC (SWIFT).
2) Moodul Müügiarved > Seadistused > Tasumisviisid.
– Koosta eraldi reale tasumisviis soovitud panga kohta (näiteks Luminor). Täida IBAN arveldusarve number ja täida veerg “Pank” (näiteks Luminor).
– Mine D-vahelehele, kus täida veerg “VV päringu pank“. Kui soovid kasutada Swedbank Gateway kaudu teise panga konto väljavõtte teenust, tuleb siin veerus valida(ctrl+enter) Swedbank.
Vaata kõiki vajalikke seadistusi juhendist: SIIT
NB! Teenuse (“Teiste pankade konto väljavõte“), mille sa selle lepinguga aktiveerid Swedbank Gateway kaudu on kehtiv 90 päeva, seejärel pead teenuse uuesti aktiveerima/pikendama, et kasutamist jätkata. Seda saad teha Swedbank ärikliendi internetipanga keskkonnas:
– vali menüü “Igapäevapangandus > Konto teises pangas“. Siin vali õige ettevõte, mille osas soovid teise panga kontosid näha;
– märgi nõusolek valitud konto(de) jäägi ja/või väljavõtte jagamisega Swedbank Gateway kanali kasutaja(te)le vastavalt Swedbank Gateway lepingule.
(Open Banking, teiste pankade väljavõte, VV päringu pank, Luminori pank, openbanking)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
E-arved ei jõua Luminor panka?
Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad laekumised töötlemata kannete registrisse