Uuendatud 31. jaanuar 2025
Kuidas parandada kassaordereid?
Kinnitatud kassasissetulekuorderi või kassaväljaminekuorderi parandamiseks on mitu võimalust.
A) Tee koopia sellest dokumendist, mida soovid tühistada, kontrolli, et uuel tasumisel oleks õige kuupäev (sama mis parandataval). Aseta ‘Tasumised’ lehel summade ette miinusmärgid, jäta kõik muu samaks. Salvesta ja kinnita order. Seejärel saad sisestada uue orderi õigete andmetega.
B) Tühista kassaorder valides Kaart menüüst > Tühista.
Tühistamine eemaldab kassaorderi kõigist aruannetest ning sellega seotud finantskanne kustutatakse ka registrist Kanded. Tühistatud kassatehingut on lihtne eristada, kuna kõigil väljadel on näha punased jooned.
Kui “Tasumised” vahelehel on seos müügiarvele või ostuarvele, siis kassaorderi tühistamine avab vastava arve uuesti, nii et arve saldo muutub taas tasumata summaks.
Kassaorderit ei saa tühistada, kui see ei ole veel kinnitatud (märge “Kinnita” puudub) või kui selle tehingukuupäev on varasem kui kuupäev seadistuses “Kuu lukustamine“, moodulis Üldine.
Kasutajagruppide seadistuses saab piirata kasutaja õigusi, piirates valitud kasutajatel kassaorderite tühistamist.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
KUIDAS SISESTADA KASSASISSETULEKU ORDERIT?
Kassasissetulekuorderi sisetamisel ilmub teade “Kood ei ole kasutusel: “