Uuendatud 17. september 2024
Kuidas on võimalik aruannet tõsta Exceli tabelisse?
Aruande saatmiseks Excelisse märgi aruande määramisaknas Meedia valik Excel ja vajuta Käivita. Meedia valik asub üldjuhul aruande määramisakna alumises osas, pikemate valikute korral määramisakna 2.lehel.
Meedia valikusse ilmub valik “Excel” ainult juhul, kui samasse arvutisse on installeeritud Microsoft Office Excel.
NB! Kui sa saadad aruande Standard Booksist otse Excelisse ning summasid ei saa summeerida, siis võib põhjuseks olla summade veeru formaat Excelis. Kui Excelis on veeru formaat “General“, siis ei saa summasid korrektselt kokku liita. Lahenduseks tuleb Excelis summade veeru formaat muuta “Text“.
Kui kasutad mõnda muud tabeltöötlustarkvara (näiteks: OpenOffice, Numbers või Office365), siis Standard Booksi aruannete määramisakendes Exceli valikut pole. Sellisel juhul on võimalik kasutada Meedia valikut “Abilaud” (clipboard) ja kopeerida aruanne Excelisse.
Kui eelmised variandid ei toimi, saad aruande Excelis töötlemiseks failina salvestada:
– Selleks pead aruande määramisakna allservas märkima Meedia valiku: “Faili”.
– Kui nüüd käivitad aruande, avaneb “Save as” aken, kus saad anda failile nime ning valida, kuhu fail salvestatakse.
– Aruande avamiseks käivita Excel või muu tabeltöötlusprogramm ning vali File-menüüst “Open“. Vali otsitava faili tüübiks (faili laiend) “All files“.
– Otsi aruande fail üles ja tee sellel hiirega topeltklõps.
Vaata ka VIDEOT
(exel, exelisse)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Excelis avatud aruande veerud ei paikne samamoodi nagu programmis?