Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Tehnika> Registrid> Programmiseadistus> Kuidas muuta ettevõtte nime andmebaasis?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 20. september 2023

Kuidas muuta ettevõtte nime andmebaasis?

Ettevõtte nime muutmise vajadus andmebaasis võib tekkida kui:
– ettevõttel muutub ärinimi;
– ettevõtte koht on varem tühjendatud ja selle asemele on vaja lisada uus ettevõte.

Ettevõtte nimi tuleb muuta kahes seadistuses:
1. Üldine moodul > Seadistused > Ettevõtte andmed
Firma nime saab muuta ainult siis, kui Standard Books programmis on sees ainult 1 kasutaja, muutmise hetkeks peavad teised kasutajad korraks programmist väljuma.
Oma ettevõte andmed saad sisestada käsitsi või pärida Äriregistri andmebaasist. Äriregistrist info saamiseks kasuta seadistuse akna üleval ääres nuppu “Päri andmed Äriregistrist“. Nupule vajutades avaneb aken nimega “Uus Ettevõte“. Sisesta ärinimi või registrikood ja vajutad nupule ”Otsi ettevõtet”. Avaneb otsingu tulemus aruande kujul, kus aruande paremas ääres on valik ”Sisesta andmed‘. Sellele vajutades sisestatakse leitud ettevõtte andmed “Ettevõtte andmete” seadistusse.

2. Ettevõtete tabelis.
Ettevõtte registris nime muutmiseks toimi järgnevalt:
2.0. Teavita oma kolleege et nad programmist väljuksid. Samal ajal ei saa nad programmis tööd teha.
2.1. Sulge oma töökoha programmis kõik aknad, va. Põhiaken.
2.2. Vali moodul Tehnika, ava register “Programmi seadistus”.
Operatsioonide menüüst vali “Adminklient”.
Ekraanile ilmub teade, millele vajuta OK.
2.3. Vali Põhiaknast ikoon “Ettevõtted”.
Avanenud akna peal vali operatsioonide menüüst “Ava ettevõtete register”.
Avaneb Ettevõtete tabel, kus on näha, mis ettevõtete nimed on praegu serverprogrammis loodud.
2.4. Muuda ära ettevõtte nimi (veerg “Nimi“).
2.5. Muuda lühikood (veerg “Lühi“). Lühikood aitab sind erinevate ettevõtetega töötamisel, sest iga akna nurgas näed lühikoodi ja tead, millises ettevõttes parajasti andmeid sisestad või vaatad.
Kui oled ettevõtte nime ära muutnud, siis vajuta “Salvesta”.
NB! TCP/IP aadress ja Port lahtrid peavad tühjaks jääma. Kui TCP/IP või Port on siin täidetud, siis oled kuskil eelnevate sammudega eksinud.
2.6. Vali moodul Tehnika, ava register “Programmi seadistus”.
Vali operatsioonide menüüst “Tavaklient”.
Taaskäivita klientprogramm.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas API-d lihtsustavad töövoogu?

13. august 2024

Mis on API? API ehk… Loe edasi

Ehitusprojekti kuludest alati korrektne finantsülevaade Bauwisega!

06. august 2024

Ehitusprojektidega tegelejad teavad, kui oluline… Loe edasi

AUGUSTI NIPINURK – Klahvikombinatsioonid, dokumentide sidumine õigete dokumendi mallidega jpm

06. august 2024

AUGUSTI NIPID Kõikide… Loe edasi