Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Tehnika> Registrid> Programmiseadistus> Kuidas muuta ettevõtte nime andmebaasis?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. september 2024

Kuidas muuta ettevõtte nime andmebaasis?

Ettevõtte nime muutmise vajadus andmebaasis võib tekkida kui:
– ettevõttel muutub ärinimi;
– ettevõtte koht on varem tühjendatud ja selle asemele on vaja lisada uus ettevõte.


Ettevõtte nimi tuleb muuta kahes seadistuses:

1. Üldine moodul > Seadistused > Ettevõtte andmed

Firma nime saab muuta ainult siis, kui Standard Books programmis on sees ainult 1 kasutaja, muutmise hetkeks peavad teised kasutajad korraks programmist väljuma.
Oma ettevõte andmed saad sisestada käsitsi või pärida Äriregistri andmebaasist. Äriregistrist info saamiseks kasuta seadistuse akna üleval ääres nuppu “Päri andmed Äriregistrist“. Nupule vajutades avaneb aken nimega “Uus Ettevõte“. Sisesta ärinimi või registrikood ja vajutad nupule ”Otsi ettevõtet”. Avaneb otsingu tulemus aruande kujul, kus aruande paremas ääres on valik ”Sisesta andmed‘. Sellele vajutades sisestatakse leitud ettevõtte andmed “Ettevõtte andmete” seadistusse.


2. Ettevõtete tabelis

Ettevõtte registris nime muutmiseks toimi järgnevalt:
2.0. Teavita oma kolleege et nad programmist väljuksid. Samal ajal ei saa nad programmis tööd teha.
2.1. Sulge oma töökoha programmis kõik aknad, va. Põhiaken.
2.2. Vali moodul Tehnika, ava register “Programmi seadistus”.
Operatsioonide menüüst vali “Adminklient”.
Ekraanile ilmub teade, millele vajuta OK.
2.3. Vali Põhiaknast ikoon “Ettevõtted”.
Avanenud akna peal vali operatsioonide menüüst “Ava ettevõtete register”.
Avaneb Ettevõtete tabel, kus on näha, mis ettevõtete nimed on praegu serverprogrammis loodud.
2.4. Muuda ära ettevõtte nimi (veerg “Nimi“).
2.5. Muuda lühikood (veerg “Lühi“). Lühikood aitab sind erinevate ettevõtetega töötamisel, sest iga akna nurgas näed lühikoodi ja tead, millises ettevõttes parajasti andmeid sisestad või vaatad.
Kui oled ettevõtte nime ära muutnud, siis vajuta “Salvesta”.
NB! TCP/IP aadress ja Port lahtrid peavad tühjaks jääma. Kui TCP/IP või Port on siin täidetud, siis oled kuskil eelnevate sammudega eksinud.
2.6. Vali moodul Tehnika, ava register “Programmi seadistus”.
Vali operatsioonide menüüst “Tavaklient”.

Taaskäivita klientprogramm.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi