Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> E-mail ja kaustad> Kasutamine> Kuidas müügitellimust saab e-mailiga kliendile saata?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. oktoober 2018

Kuidas müügitellimust saab e-mailiga kliendile saata?

Ava saadetav tellimus ekraanile, vali Koosta menüüs “E-mail“. Programm lisab tellimuse PDF failina ka manusesse. Veendu, et saaja e-maili aadress on korrektne. Saatmiseks märgi linnuke “Saadetud” ja vajuta Salvesta nupule.
Vaata ka VIDEOT

E-mailide saatmise eelduseks on, et eelnevalt on tehtud e-mailide seadistused. Vaata juhendit SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi