Uuendatud 28. jaanuar 2025
Kuidas müügiarvet saab e-mailiga saata kliendile?
E-mailide saatmise eelduseks on, et eelnevalt on tehtud e-mailide seadistused. Vaata juhendit SIIT
1. Vali moodul Müügiarved > Registrid > Arved.
2. Ava saadetav arve ekraanile, vali Koosta menüüst “E-mail“.
3. Programm avab uue e-maili kaardi ja lisab arve PDF failina ka manusesse.
4. Veendu, et saaja e-maili aadress on korrektne.
5. Saatja e-mailiaadress võetakse isiku kaardi pealt (moodul Üldine > Registrid > Isikud).
Kui selles ettevõttes pole isiku kaart täidetud kasutajale, siis võetakse saatja e-maili aadress tema “Globaalse Kasutaja” kaardilt (moodul Tehnika > Registrid > Globaalsed kasutajad > väli “E-maili aadress“).
6. Saatmiseks märgi linnuke “Saadetud” ja vajuta Salvesta nupule.
Vaata ka VIDEOT
Sarnaselt saad saata ka Müügitellimusi, Pakkumisi ja Ostutellimusi.
Kui pead arveid saatma korraga mitmele saajale, siis loe sellest SIIT