Uuendatud 21. juuli 2022
Kuidas müügiarvet saab e-mailiga saata kliendile?
E-mailide saatmise eelduseks on, et eelnevalt on tehtud e-mailide seadistused. Vaata juhendit SIIT
-Vali moodul Müügiarved > Registrid > Arved.
– Ava saadetav arve ekraanile, vali Koosta menüüst “E-mail“.
– Programm avab uue e-maili kaardi ja lisab arve PDF failina ka manusesse.
– Veendu, et saaja e-maili aadress on korrektne.
– Saatja e-mailiaadress võetakse globaalse kasutaja kaardi pealt (moodul Tehnika > Registrid > Globaalsed kasutajad > väli “E-maili aadress“). Kui globaalne kasutaja pole seadistatud, siis võetakse saatja e-maili aadress isiku kaardilt (moodul Üldine > Registrid > Isikud).
– Saatmiseks märgi linnuke “Saadetud” ja vajuta Salvesta nupule.
Vaata ka VIDEOT
Sarnaselt saad saata ka Müügitellimusi, Pakkumisi ja Ostutellimusi.
Kui pead arveid saatma korraga mitmele saajale, siis loe sellest SIIT