Uuendatud 23. oktoober 2024
Kuidas määratakse toodetele seerianumbrid?
Artiklitele, mille puhul on vajalik seerianumbri lisamine, tuleb märkida vastav valik artikli kaardi peal “Ladu” osal.
Seerianumbrite jälgimisel on kolm valikut:
Ilma – Märgi see valik, kui artikkel ei kanna Seerianumbrit.
Seerianumber – Märgi see valik, kui artikli igal ühikul on individuaalne Seerianumber. Seda tüüpi artiklid kantakse Lähetustele ja Laosissetulekutele kogusega ‘1’ tk, et oleks võimalik näidata iga artikli Seerianumber eraldi real.
Partiinumber – Märgi see valik, kui tervel partiil on ühine Partiinumber. Lähetustel tuleb näidata selliste artiklite partiinumber: programm jälgib, kui palju artikleid mingist partiist lähetatud on. Laosissetulekutel ei pea selliseid Artikleid ühekaupa näitama, kuid näidata tuleb Partiinumber real.
NB! Mõlemad valikud tuleb teha artikli kaardi loomisel, enne kui seda mingitel dokumentidel kasutatakse. Juba kasutatud artiklitel ei tohi valikut muuta, et ajalugu ja aruannete tulemused oleksid õiged. Vajadusel koosta koopiaga uus artikli kaart.
Kui partiinumbri valik on artikli kaardil tehtud, siis programm nõuab Lao moodulis dokumentide sisestamisel ka seerianumbri täitmist. Uue Laosissetuleku sisestamisel on võimalik määrata esmakordselt konkreetsed seerianumbrid.
Vaata ka VIDEOT
Kui soovid Laosissetulekul kasutada automaatset seerianumbri genereerimist, siis saad kasutada seadistust “Seerianumbri jälgimise seadistus” (loe sellest SIIT)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kuidas määratakse artiklitele partiinumbrid?
Seadistus “Seerianumbri jälgimise seadistus”
Mis aruandes on näha, millise seerianumbriga olen toodet müünud?