Uuendatud 11. juuni 2024
Kuidas lisada uut kasutajat?
Põhisammud, et luua uus isikukaart:
1. loo uus isiku kaart;
2. koosta kasutajale postkast;
3. valideeri kasutaja;
(4. Kui kasutaja peab sisenema mitmesse ettevõttesse, siis seadista globaalne kasutaja)
Kõikidest punktidest täpsemalt:
1. Uue isiku kaardi lisamine
1.1. Mine moodulisse Üldine > Registrid > Isikud > vali Koosta menüüst “Uus“.
1.2. Täida lahtrid:
Allkiri – kasutajanimi;
Nimi – isiku ees- ja perenimi;
Isikukood – Vajalik täita KMD INF esitajal ehk kasutaja, kes koostab programmis KMD INF aruannet ja siseneb Maksuameti veebilehele.
E-mail – (vahelehel Müük) täida ainult siis kui soovid otse programmist saata e-maile ja Arveid, Pakkumisi või Tellimusi.
Sisenemise e-mail – ainult valideerimise toimingu jaoks ja edaspidiseks programmi sisenemiseks. Valideerimine on vaja teostada ainult üks kord programmi esmasel kasutuselevõtmisel. Valideerimise käigus seotakse iga kasutajaga tema personaalne e-maili aadress (StandardID) ja parool, millega saab edaspidi programmi siseneda. Loe valideerimise kohta SIIT
NB! E-maili aadress peab olema kehtiv. E-maili aadress ei tohi sisaldada suuri tähti!
Kasutajagrupp – millised õigused on programmis, vali Ctrl+Enter klahvikombinatsiooniga.
Keel – vali Ctrl+Enter (Eesti)
1.3. Salvesta isiku kaart.
2. Koosta postkast
– Uue isiku kaardi salvestamisel programm küsib, kas kasutajale luua postkast. Vajuta JAH.
– Postkasti/ lisapostkasti aknas ei pea sa täiendavaid määranguid täitma.
– Vajuta Salvesta.
3. Isiku valideerimine
Valideerimisest loe täpsemalt siit: PDF
(4. Kui kasutaja peab sisenema mitmesse ettevõttesse, siis seadista globaalne kasutaja. Sellest saad täpsemalt lugeda SIIT)
Vaata ka videot isiku kaardi seadistamisest: SIIT
(uus isik, uue isiku loomine, isiku lisamine, lisa isik, uue kasutaja, uus kasutaja, uus töötaja)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kuidas luua kasutajale Postkasti?
Programmi sisenemisel ilmub teade: Muuda salasõna