Uuendatud 05. mai 2022
Kuidas koostada ajutist kampaania hinnakirja kindlaks perioodiks?
Kui oled koostanud ja kasutad Hinnakirju, siis saad kampaaniate jaoks ajutiselt kehtivad hinnakirjad asendada uutega. Kampaania jaoks tuleb luua uus Hinnakiri registris Hinnakirjad (moodul Müügihaldus).
Asenda – Seda välja kasutatakse koos Perioodi väljaga. Seda kasutatakse juhul, kui Kliendile või Kliendiklassile on määratud tavahinnakiri, kuid soovid mingil perioodil kasutada teist Hinnakirja.
Jäta tavahinnakirjas väljad Periood ja Asenda tühjaks. Koosta uus ajutine kampaania Hinnakiri, määra selle kehtivusperiood ning sisesta tavahinnakirja kood väljale Asenda. Ära muuda Klienti või Kliendiklassi. Koosta uue kampaania hinnakirja jaoks hinande kaardid hooldusfunktsiooniga “Arvut hinnakiri ümber” või sisesta käsitsi registrisse Hinnad (moodul Müügihaldus).
Kui sisestad pakkumisi, müügitellimusi või arveid, kasutatakse määratud perioodil ajutist Hinnakirja. Enne ja pärast seda perioodi kasutatakse tavahinnakirja.
Pakkumiste ja müügiarvete puhul arvestatakse perioodi määramisel pakkumise kuupäeva ja arve kuupäeva. Tellimuste puhul võib otsustavaks olla Tellimuse, Planeeritud lähetuse või Saatmise kuupäev. See määratakse iga Kliendi kaardi ‘Hindade’ lehel valikuga “Hind põhineb”.
Kui Hinnakiri on salvestatud, ei saa Asenda ega perioodi enam muuta.
(hinnakujundus)