Uuendatud 21. veebruar 2024
Kuidas kontrollida, kas müügiarve on kliendile saadetud e-mailiga?
Võimalik on kasutada aruannet moodulis Müügiarved > Aruanded > Arvete meedia hetkeseis.
Kasutaja saab siin aruandes kontrollida, kas e-mailiga programmist välja saadetud arved koos PDF failiga on edukalt välja saadetud, alles saatmisel või ebaõnnestunud.
Aruanne näitab ainult saatmise hetkeseisu, kliendi poolt kättesaamise seisu aruanne ei näita.
Arve nr. – sisesta arve number, kui soovid kontrollida konkreetse arve saatmist.
Periood – vali periood, mis kuupäevaga arveid kontrollitakse. Vaikimisi võtab programm perioodi seadistusest “Aruannete perioodid” (Üldine moodul).
Klient – Kui valid kliendi (ctrl+enter), siis kuvatakse aruandes vaid selle kliendi arved.
Kliendiklass – Kui valid kliendiklassi (ctrl+enter), siis kuvatakse aruandes vaid need arved, mis on koostatud kliendile, kes kuulub vastavasse klassi.
Arve tüüp – märgi valikud, mis tüüpi arveid soovid aruandes näha.
Lisa märge Vali = “E-mail”
- E-mail koostatud – kuvatakse ainult arved, mille jaoks on e-mail koostatud.
- E-mail koostamata – kuvatakse ainult arved, mille jaoks ei ole e-maili koostatud.
Peale aruande käivitamist kuvatakse kasutajale seotud read (veerg “Hetkeseis“).
Programm kontrollib hetkeseisu moodulist “E-mail ja kaustad” > Registrid > “Saatmisel e-mailid”.
Kui aga soovid kontrollida, kas e-arved (mitte e-mailid) on kliendile saadetud, siis järgi juhiseid SIIT
Teised määramisakna valikud:
Vali =
E-arved – aruandes loetletakse arved, mis on saadetud e-arvena.
Trükitud – loetletakse arved, mis on prinditud (kasutades Print funktsiooni)
Trükkimata – loetletakse arved, mida ei ole prinditud.
Ainult saaja poole mitte vastu võetud E-arved – Märgi see valik, kui soovid aruandest välja jätta arved, mis on elektrooniliselt saadetud ja kättesaadud (näiteks, aruanne loetleb ainult arved, mis ei ole kättesaadud).
(saatmata e-mailid, saatmata arved, pdf arve, arve pdf, saadetud pdf)