Uuendatud 08. mai 2024
Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
Kui samas andmebaasis on mitu seotud ettevõtet, mis suhtlevad samade klientidega (näiteks 1 ettevõte müüb, teine tegeleb teenindusega), siis on võimalik ühes ettevõttes kasutuselolev Kontaktide register üle viia teise ettevõttesse.
Toimingut on võimalik teha ka töökohas klientprogrammis. Toimingu eelduseks on, et ettevõtted asuvad samas andmebaasis. Eraldi andmebaasides asuvate ettevõtete puhul on oluline, et andmebaasid oleksid sama versiooninumbriga. Näiteks:
8.4 -> 8.4 või 8.5 -> 8.5 või 8.4 -> 8.5
NB! Kui sa pole toimingut varem teostanud iseseisvalt, koosta enne alustamist andmebaasist tekstikoopia (loe sellest SIIT)
I. KONTAKTIDE EKSPORTIMINE:
1.1. Sisene ettevõttesse, kus on olemas Kontaktide register, mida soovid teise ettevõttesse üle viia.
1.2. Kui soovid eksportida nii klientide kui ka tarnijate andmeid, siis
mine moodul Integratsioon -> Funktsioonid -> Ekspordid -> Müügiandmed -> vali linnuke “Kontaktid“. Vajuta “Käivita“.
Kui soovid eksportida ainult klientide andmeid (mitte tarnijaid), siis
mine moodul Integratsioon -> Funktsioonid -> Ekspordid -> Baasregistrid -> vali linnuke “Kliendid“. Vajuta “Käivita“.
(Ainult tarnijate eksportimiseks vali ainult linnuke “Tarnijad“)
Kui programm küsib, näita kuhu soovid faili salvestada ja vali faili nimi.
1.3. Oota, kuni Booksi ekraanile ilmub kinnitav teade, et eksport on lõppenud. Arvutisse tekib tekstifail.
Kui Integratsiooni moodulit sul näha ei ole, pead selle Kasutajagrupi seadistuses lisama (vaata juhist SIIT).
II. KONTAKTIDE IMPORTIMINE:
2.1. Sisene ettevõttesse, kuhu soovid kontaktid tuua.
2.2. Kontrolli, et selles ettevõttes ei oleks olemas samade koodidega kontaktide kaarte.
2.3. Vali moodul Üldine -> Funktsioonid -> Impordid -> Manuaalne faili otsing. Leia tekstifail, mille eelnevalt salvestasid.
2.4. Kui import on lõppenud, kontrolli, kas kontaktid on uues ettevõttes olemas.
Vaata ka toimingu VIDEOT
(müügiandmete eksport)