Uuendatud 19. november 2024
Kuidas kasutaja teab, kui Telemast on saabunud vigane tellimus?
Mõnikord võib Telemast saabuda ebakorrektsete andmetega tellimus. Vigaste andmetega saabunud tellimused suunatakse automaatselt registrisse „Vigased e-müügitellimused“ (moodul Müügihaldus).
Kasutaja, kellele on antud selle registri vaatamise õigused, saab regulaarselt jälgida uute vigaste tellimuste saabumist või seadistada automaatsete tegevuste koostamise ja märguanded. Seadistatud kasutajale ilmub märguanne ekraanile, kui ta siseneb Booksi.
Vajalikud seadistused:
1. Moodul Kliendihaldus > Seadistused > “Tegevuste Tüübid, allsüsteemid”.
Vali (ctrl+enter) tegevuse tüüp vigaste e-müügitellimuste juurde ja märgi linnuke “Automaatselt“. Salvesta seadistus.
See seadistus tagab, et automaatselt tekib Tegevuse kaart kui Standard Booksi saabub Telemast tellimus, millel on tuvastatud vigased andmed.
2. Moodul Müügiarved > Registrid > Kontaktid.
Täida väli “Müügimees” nendel Kontaktide kaartidel, kellelt tellimused Telema kaudu saabuvad. Kontakti kaardile valitud müügimehe ehk isiku koodi järgi tuvastab programm, kellele ilmub automaatselt teavitus uue Vigase e-müügitellimuse saabumisest.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?
Telemast imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI HINNAD”
Telemast saabunud müügitellimusel on soodustuse % või reasummad valed?
Telemast imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI ARTIKLIKOODI”