Avaleht> Kasutajatugi> Alustamine> Algandmete sisestamine> Kuidas importida algseadistused tühja ettevõttesse?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. jaanuar 2024

Kuidas importida algseadistused tühja ettevõttesse?

Kui oled andmebaasi loonud uue ettevõtte, siis on see vaikimisi tühi ehk puuduvad andmed ja seadistused. Enne kui hakkad uusi andmeid sisestama, impordi kindlasti algseadistused, mis on programmiga kaasas. Importida on võimalik ainult ainult tühja ettevõttesse, kuhu ei ole andmeid sisestatud.
Algseadistustega tekib standard kontoplaan, bilansi/kasumiaruande/käibemaksuaruande kirjeldused ja tähtsamad põhiseadistused.
Kuna iga ettevõtte tööprotsessid ja programmi kasutusloogika on erinev, siis tuleb peakasutajal kindlasti kõik seadistused veel üle kontrollida ja veenduda nende sobivuses oma ettevõtte jaoks.

Kui aga soovid uude ettevõttesse importida olemasolevat Booksi ettevõtte tekstikoopiat või kasutada algseadistusi inglise keeles, siis võta ühendust Excellenti tugiliiniga info@excellent.ee või tel. 669 1111. Kui sa pole kindel nende toimingute läbiviimises, siis kasuta meie konsultandi abi.


Algseadistuste impordi protsess:

 

  1. Teavita oma kolleege toimingu alustamisest, sest samal ajal ei saa nad tööd teha.
  2. Käivita programm. Kui avaneb kasutajanime ja parooli aken, siis vali “Jäta“.
    Avaneb ettevõtete valiku aken, kus vali ja sisene uude tühja ettevõttesse. (NB! Ära vaheta ettevõtet kui oled juba sisenenud!)
  3. Tee varukoopia:
    mine moodulisse Üldine -> Funktsioonid -> Ekspordid -> vali “Käivita serveris ajastatud tekstikoopia”. Käivita.
    Varu natuke aega ja oota kui tekstikoopia on lõpetanud (soovitavalt 10 minutit). Tekstikoopia tegemise ajal ei ole programmi kasutamine võimalik.
  4. Sulge kõik aknad, va. Põhiaken.
  5. Kontrolli, et viibid uues tühjas ettevõttes, kus andmeid veel ei ole. Näiteks, ava moodulis Finants > Registrid > Kontod. Veendu, et register on tühi.
  6. Impordi algseadistustega fail.
    A) Kui oled Standard Booksi kasutanud juba 2023. aastast või varem, siis
    > võta ühendust meie konsultandiga info@excellent.ee või tel 6691111, kes saadab 2024.a. seadusandlusele vastava algseadistustega faili;
    > vali moodul Üldine -> Funktsioonid -> Impordid -> Manuaalne;
    > leia oma arvutist konsultandi poolt saadetud fail ja impordi see, vajutades “Open” (või “Ava“). Imporditakse algseadistused.
    B) Kui alustasid Standard Booksi kasutamist alles 2024. aastast, siis
    > vali moodul Üldine -> Funktsioonid -> Impordid -> Automaatne;
    > leia nimekirjast rida Algseadistused (fail “Algseadistused.txt”) ja impordi see, vajutades real topeltklõps. Imporditakse algseadistused.
  7. Peale importimist võib serverprogramm teha automaatse taaskäivituse, mille jooksul ühendus serveriga korrkas katkeb.
  8. Käivita Standard Books ja sisene uuesti uude ettevõttesse ja kontrolli, kas algseadistused on olemas.
    Näiteks, ava moodulis Finants > Registrid > Kontod. Veendu, et kontoplaan on näha.
  9. Nüüd vaata seadistused üle ja tee vajalikud täiendused, kui vaja. Seadistused kontrolli enne kui alustad uute dokumentide sisestamist.

Vaata algseadistuste importimise juhiseid ka siit: VIDEO


(algseaded, häälestus)

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi