Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Hooldusteenindus> Veel Hooldusteenindusest> Kuidas Hooldusteeninduse moodulis koostada arvet parandustööde eest?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. oktoober 2024

Kuidas Hooldusteeninduse moodulis koostada arvet parandustööde eest?

Kui kõik teatud tööga seonduvad Töölehed on kinnitatud loetakse parandustööd lõpetatuks. Nüüd on vaja veel esitada arve (kui Kliendil tuleb tehtud tööde eest tasuda) ning parandatud toode Kliendile tagastada. Arve koostamiseks ava Teenindustellimuse kaart ning vali Koosta menüüst käsklus “Koosta arve“.

Nüüd võid arve kinnitada ning välja trükkida nagu tavaliselt. Kui selgub, et remondi lõpetamiseks on vaja teostada veel teatud töid, võib Teenindustellimusel kasutada käsklust “Koosta arve” uuesti peale seda, kui ka need tööd on lõpetatud. Uuel arvel kajastuvad vaid need lisatööd mis kajastatud uuel Töölehekandel.

Koondarve koostamise kohta saad täpsemalt lugeda siit (lk 98): PDF

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas majandustarkvara aitab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel kasvada?

29. jaanuar 2025

Iga kasvav ettevõte vajab paindlikke… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi