Uuendatud 11. november 2024
Kui vahetan arvel müügimeest, siis ei muutu Meie esindaja ja Ladu?
Kui koostad uut müügiarvet ja oled valinud kliendi, siis täidab programm lahtri “Müügimees” automaatselt, kasutades kontakti kaardile märgitud Müügimehe/kasutaja koodi. Kui Kontakti kaardil on väli “Müügimees” täitmata, siis kasutab programm arve sisestaja koodi.
Kui muudad varem sisestatud/salvestatud arvet, vahetades müügimeest, siis vaikimisi ei uuenda programm lahtreid “Meie esindaja” ja “Ladu“. Kui sa soovid, et müügimehe vahetamisel programm automaatselt uuendaks ka Meie esindaja ja Ladu, siis pead märkima valikud seadistuses:
moodul Müügiarved > Seadistused > Müügiarve seadistused
1. “Uuenda meie esindajat müügimehe järgi”
2. “Uuenda ladu müügimehe järgi”
Seadistuse esimese valiku puhul peab olema täidetud isiku kaardi peal lahter “Meie esindaja“(moodul Üldine > Registrid > Isikud).
Seadistuse teise valiku puhul peab olema täidetud isiku kaardi peal lahter “Ladu“.