Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Arved> Kui vahetan arvel müügimeest, siis ei muutu Meie esindaja ja Ladu?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 16. juuli 2019

Kui vahetan arvel müügimeest, siis ei muutu Meie esindaja ja Ladu?

Kui koostad uut müügiarvet ja oled valinud kliendi, siis täidab programm lahtri “Müügimees” automaatselt, kasutades kontakti kaardile märgitud Müügimehe/kasutaja koodi. Kui kontaktikaardil on lahter täitmata, siis kasutab programm arve sisestaja koodi.

Kui muudad varem sisestatud/salvestatud arvet, vahetades müügimeest, siis vaikimisi ei uuenda programm lahtreid “Meie esindaja” ja “Ladu“. Kui sa soovid, et müügimehe vahetamisel programm automaatselt uuendaks ka Meie esindaja ja Ladu, siis pead märkima valikud seadistuses:
moodul Müügiarved – Seadistused – Müügiarve seadistused
1. Uuenda meie esindajat müügimehe järgi
2. Uuenda ladu müügimehe järgi

Seadistuse esimese valiku puhul peab olema täidetud isiku kaardi peal lahter “Meie esindaja“(moodul Üldine – registrid – Isikud).
Seadistuse teise valiku puhul peab olema täidetud isiku kaardi peal lahter “Ladu“. 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi