Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 21. märts 2024

Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?

Sellisel juhul tuleb kliendi Kontakti kaardil teha vastav märge. Mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid
Leia ja ava kliendi kaart. Kontakti kaardil mine vahelehele “E-andmevahetus” ja märgi Kanali eelistus =”Ei saa e-arveid”.

Salvesta kaart.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi